Facilitair Coördinator

Solliciteer nu

Facilitair Coördinator

Zonder jou kan niemand aan het werk!

Fulltime | 40 u/w | hbo/wo-niveau | Hoofdkantoor Groningen

Als Facilitair Coördinator ben je onderdeel van het ondersteunende team Beheer. Je hebt een extreem belangrijke rol voor alle collega’s van Belsimpel. Je zorgt er samen met het team voor dat de ondersteunende processen op rolletjes lopen. Zo kunnen alle collega’s op kantoor en in de winkels op een zo prettig mogelijke manier werken. Binnen het facilitaire veld zijn er bij Belsimpel nog veel mogelijkheden om zowel jezelf als Belsimpel te verbeteren.


Wat doe je als Facilitair Coördinator?

Als Facilitair Coördinator ben je hét aanspreekpunt voor je collega’s in team Beheer en Facilitair met betrekking tot de dagelijkse werkzaamheden, het oplossen van problemen en het regelen van verschillende ad hoc verzoeken. Jij bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken met betrekking tot de dagelijkse planning. Daarnaast ben je ook op projectmatige basis aan het werk en zal je zelfstandig, of samen met je team, aan je eigen projecten werken. Denk hierbij aan de organisatie van interne verhuizingen, verbouwingen, het regelen van nieuw meubilair, het verbeteren van onze processen of het opzetten van een nieuwe werkstroom. Nadat het project is uitgevoerd ben jij de expert en het aanspreekpunt op dit gebied. 

Naast je dagelijkse werkzaamheden en projecten ben je de rechterhand van de teamleider van team Beheer. Samen werken jullie bijvoorbeeld aan het bedenken en uitwerken van de teamdoelen voor het team en zorg jij ervoor dat deze doelen binnen het team worden gehaald. Daarnaast voer je samen met de teamleider evaluatie- en begeleidingsgesprekken met je collega's. Zo werk je niet alleen aan je eigen ontwikkeling, maar draag je ook bij aan de ontwikkeling van je collega's en het team!

Daarnaast krijg je de verantwoordelijkheid over bepaalde facetten die te maken hebben met huisvesting en inventaris. In welke specialisaties jij je gaat verdiepen staat nog open. Dit zoeken wij samen met jou uit, maar denk hierbij aan vastgoedmanagement, (brand)veiligheidsmanagement, installatiemanagement, inkoopmanagement of onderhoudsmanagement.

In alle gevallen ben je dagelijks in nauw contact met de teamleider en de andere teamleden van de afdeling. Met de teamleider bespreek je de voortgang van jouw projecten, jouw facilitaire facetten, je persoonlijke ontwikkeling en die van het team. 

Zo kan je dag er uit zien

’s Ochtends start je onder het genot van een kop koffie met het bijwerken van je mail. Je leest de rapportage van gisteren en kijkt of er bijzonderheden zijn voor vandaag . Je ziet dat de nieuwe tafels voor in de townhalls worden geleverd. Je checkt direct de planning om er zeker van te zijn dat een collega van Team Beheer beschikbaar is om dit in goede banen te leiden. Daarna doe je samen met het team de dagstart, waarin de bijzonderheden en taakverdeling van vandaag worden doorgenomen. Zo weet iedereen waarmee ze aan de slag kunnen vandaag !

De rest van de ochtend werk je aan je eigen project. Het schoonmaakteam gaat binnenkort over op een nieuwe schoonmaaktechniek: de microvezel techniek. Vorige week heb jij een inventarisatie gemaakt welke producten hiervoor nodig zijn en hoe deze techniek precies werkt. Vandaag ga je verder met het bestellen van de producten, zorg je ervoor dat de protocollen worden aangepast en maak je een training voor facilitaire team. Dan is het alweer tijd voor de lunch. Je hebt een lekker broodje besteld bij Samantha in de Gobistro dus vol trek ga je richting de kantine.

Na de pauze ga je weer aan de bak. Vorige week heb je samen met Esther begeleidingsgesprekken gevoerd met collega’s uit Team Beheer en Team Facilitair. De collega’s hebben de notulen inmiddels naar jullie gestuurd. Jij leest ze door, vult de notulen aan met actiepunten en stuurt daarna een bevestiging naar de collega’s. Tussendoor vraagt Femke of je haar snel ergens mee kunt helpen. Vanmiddag staat een grote levering van meubilair gepland waar zij bij aanwezig is, maar ze heeft ook een spoedaanvraag gekregen voor het plaatsen van een bestelling. Daarnaast is de lift kapot gegaan. Jij helpt Femke met het maken van een prioritering van deze taken waarna ze weer aan de slag kan!

Volgende week vindt het teamuitje met Team Beheer en Systeembeheer plaats. Jij zorgt ervoor dat alle laatste voorbereidingen zijn getroffen en belt nog even met het restaurant om de definitieve aantallen door te geven.

Aan het einde van de dag zorg je ervoor dat alle planningen klaar staan voor volgende week. Je maakt het werkrooster voor Team Facilitair, zodat zij precies weten welke collega op welke verdieping is ingepland. Daarna zet je de planning voor Team Beheer klaar. Je ziet dat we volgende week de sloep moeten ophalen uit de winterstalling, dus je zorgt ervoor dat Alex en Tjalling op donderdagmiddag hier tijd voor hebben.  

Als je klaar bent met de planningen zit de dag er alweer bijna op. Je checkt nog even of alle taken van de teamplanning op afgerond staan. Daarna verstuur je de weekrapportage aan het team met alle bijzonderheden van de afgelopen week, je leest de laatste mailtjes door en ziet een uitnodiging om te gaan bootcampen morgenavond. Karlie weet zeker dat ze jou eruit gaat rennen. Durf jij de uitdaging aan of wil je er nog een nachtje over slapen?

Wat kun je van ons verwachten?

Arbeidsvoorwaarden

 Een goed salaris dat met je mee groeit.

Een gunstige pensioenregeling.

Veel benefits, zoals kortingen en sportmomenten met collega's. 

Gezelligheid

750 collega's met dezelfde werkdrive.

Teamuitjes, bedrijfsfeesten en VrijMiBo's

Een sloep om te varen door de Groningse grachten.


Ontwikkelmogelijkheden

 Persoonlijke ontwikkeling staat voorop.

Trainingen, 1-op-1 begeleiding, intervisie. Zoveel uitdaging en verantwoordelijkheid als je aan kan.

Werk & privé

Werken in het centrum van Groningen.

Training voor een goede werk-privébalans.

Flexibele starttijden & af en toe thuiswerken.

 



Wie ben jij?

  • Je hebt een HBO-studie in de richting van Facility Management of een vergelijkbare studie afgerond.

  • Je bent analytisch en bent communicatief vaardig

  • Je signaleert problemen snel en weet hoe je die moet oplossen

  • Je bent oplossingsgericht, leergierig en werkt gestructureerd

  • Je hebt een pragmatische aanpak en je bent niet bang om het voortouw te nemen

  • Je wilt fulltime werken (40 uur per week)

Fluency in the Dutch language is required for this role; candidates will be assessed accordingly.

Heb je vragen over deze vacature, dan kun je altijd contact opnemen met onze Talent & Recruitment Specialisten. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het telefoonnummer 050-2113856. Je kunt ook een mail sturen naar werken@belsimpel.nl.

Wil je weten hoe het sollicitatieproces eruit ziet? Klik dan hier. 

Gomibo Woodstock

Ben jij er volgend jaar ook bij?