Facilitair Specialist

Solliciteer nu

Facilitair Specialist

Zonder jou kan niemand aan het werk!

Fulltime | 40 u/w | hbo/wo-niveau | Hoofdkantoor Groningen

Als Facilitair Specialist ben je onderdeel het ondersteunende team Facilitaire Zaken. Je hebt een extreem belangrijke rol voor alle collega’s van Belsimpel. Je zorgt er samen met een team voor dat de ondersteunende processen op rolletjes lopen, zodat alle collega’s op kantoor en in de winkels op een zo prettig mogelijke manier kunnen werken. Binnen het facilitaire veld zijn er bij Belsimpel nog veel mogelijkheden om zowel jezelf als Belsimpel te verbeteren.


Wat doe je als Facilitair Specialist?

Als Facilitair Specialist ben je het aanspreekpunt voor collega’s, maar ook voor externe partijen als verhuurders, reparatiebedrijven, installatiebedrijven en dergelijke. Jouw rol is om beide partijen tot elkaar te brengen, zodat problemen opgelost worden. Daarnaast zoek je constant naar structurele oplossingen voor problemen, zodat collega’s hun werk altijd goed kunnen blijven uitvoeren.

Naast het regelen van ad-hocverzoeken zoals het oplossen van storingen en het afhandelen van verzoeken van collega's, ben je vooral op projectmatige basis aan het werk en zal je zelfstandig, of samen met een team, aan je eigen projecten werken. Denk hierbij aan de organisatie van interne verhuizingen, verbouwingen, het regelen van nieuw meubilair, het verbeteren van onze processen of juist het opzetten van een nieuwe werkstroom. Nadat het project is uitgevoerd ben jij de expert van het project en krijg je daarin veel verantwoordelijkheid.

Daarnaast krijg je de verantwoordelijkheid over bepaalde facetten die te maken hebben met huisvesting en inventaris. In welke specialisaties jij je gaat verdiepen staat nog open. Dit gaan wij gezamenlijk met jou uitzoeken, maar denk hierbij aan vastgoedmanagement, (brand)veiligheidsmanagement, installatiemanagement, inkoopmanagement of onderhoudsmanagement.

In alle gevallen ben je dagelijks in nauw contact met de teamleider en de andere teamleden van de afdeling. Met de teamleider bespreek je de voortgang van jouw projecten, jouw facilitaire facetten, persoonlijke ontwikkeling. 

Zo kan je dag er uit zien

’s Ochtend start je de ochtend met een kop koffie en klets je even bij met Tjalling. Demi loopt vervolgens langs en is blij dat je er bent. De lift is kapot, dus zij vraagt of jij kan regelen dat het gerepareerd kan worden. Jij regelt snel een monteur en halverwege de ochtend doen beide liften het weer naar behoren. Sterk werk!

Hierna ga je de rest van de ochtend aan de slag met je eigen projecten. Door de groei van alle teams komen we opslagruimte tekort op kantoor. Aan jou is gevraagd om te berekenen hoeveel extra ruimte we nodig hebben en een voorstel te schrijven hoe je de extra opslagruimte wil creëren. Vorige week heb je het actieplan besproken met Esther en je start vandaag met het project. Je vraagt bij alle teams uit wat zij nodig hebben zodat je straks verder kan met het uitschrijven van je voorstel. 

Nadat je hier klaar mee bent, ga je verder met het volgende project. Per 1 april 2023 komt er statiegeld op blikjes, dus aan jou de taak om een nieuw proces op te zetten. Waar kunnen collega's straks hun lege blikjes laten en hoe zorgen we ervoor dat deze blikjes terecht komen bij het innamepunt? Als je het voorstel op papier hebt staan, zet je dit op de agenda voor het weekoverleg en dan is het alweer tijd voor pauze. 

Na de pauze ga je weer vol goede moed aan de bak! Na de verbouwing van de klantenservice heb jij geconstateerd dat de ontruimingsplattegronden niet meer actueel zijn. Jij doet een ronde door beide kantoorpanden, maakt de plattegronden actueel, print ze uit en laat ze plastificeren. Nu is alles weer up-to-date!

Tjeerd en Esther hebben je gevraagd om aan te sluiten bij een overleg. De logistieke afdeling wordt verbouwd en daarvoor moet de planning nog worden doorgesproken met de aannemer, de installateur en jou. Volgende week start de verbouwing, dus het is belangrijk dat iedereen goed op de hoogte is van de starttijden en de overige afspraken. Deze verbouwing gaat zeker weten helemaal goed komen met jouw kritische blik tijdens de uitvoering! In de toekomst krijg je nog meer verantwoordelijkheid. Jij regelt vergelijkbare verbouwingsprojecten straks zelfstandig!

Je leest vervolgens nog de laatste mailtjes door en ziet een uitnodiging om te gaan bootcampen morgenavond. Karlie weet zeker dat ze jou eruit gaat rennen. Durf jij de uitdaging aan of wil je er nog een nachtje over slapen? 

Wat kun je van ons verwachten?

Arbeidsvoorwaarden

 Een goed salaris dat met je mee groeit.

Een gunstige pensioenregeling.

Veel benefits, zoals kortingen en sportmomenten met collega's. 

Gezelligheid

750 collega's met dezelfde werkdrive.

Teamuitjes, bedrijfsfeesten en VrijMiBo's

Een sloep om te varen door de Groningse grachten.


Ontwikkelmogelijkheden

 Persoonlijke ontwikkeling staat voorop.

Trainingen, 1-op-1 begeleiding, intervisie. Zoveel uitdaging en verantwoordelijkheid als je aan kan.

Werk & privé

Werken in het centrum van Groningen.

Training voor een goede werk-privébalans.

Flexibele starttijden & af en toe thuiswerken.

 



Wie ben jij?

  • Je hebt een HBO-studie in de richting van Facility Management of een vergelijkbare studie afgerond.

  • Je bent analytisch en vindt projectmanagement interessant

  • Je signaleert problemen snel en weet hoe je die moet oplossen

  • Je bent oplossingsgericht, leergierig en werkt gestructureerd

  • Je hebt een pragmatische aanpak en je bent niet bang om het voortouw te nemen

  • Je wilt fulltime werken (40 uur per week)

Heb je vragen over deze vacature, dan kun je altijd contact opnemen met onze Talent & Recruitment Specialisten. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het telefoonnummer 050-2113856. Je kunt ook een mail sturen naar werken@belsimpel.nl.

Wil je weten hoe het sollicitatieproces eruit ziet? Klik dan hier. 

Gomibo Woodstock

Ben jij er volgend jaar ook bij?