Facility specialist

Solliciteer nu

Facility specialist

Draag verantwoordelijkheid voor de facilitaire diensten binnen Belsimpel

Fulltime | 36-40 u/w | hbo | Hoofdkantoor Groningen

Faciliteer een goede en veilige werkomgeving voor alle collega’s

Als Facility Specialist maak je deel uit van ons energieke Team Beheer. Samen zorgen we ervoor dat alles achter de schermen vlekkeloos verloopt. Denk aan gebouwbeheer, huisvesting, schoonmaak, BHV, supplies, onze eigen Gobistro voor bedrijfslunch én onze bar waar iedere vrijdag alle collega’s welkom zijn voor een Vrijmibo!

In jouw rol ben jij hét aanspreekpunt voor een aantal van deze facilitaire thema’s. Je zorgt ervoor dat collega’s zich volledig kunnen focussen op hun werk, omdat jij en je team alle randvoorwaarden perfect regelen.

Bij Belsimpel krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen én om samen met ons te bouwen aan nóg betere facilitaire processen. Met jouw inzet maak je écht het verschil in de werkomgeving van honderden collega’s!


Wat doe je als Facility specialist?

  • Je bent het aanspreekpunt voor zowel collega’s als externe partijen zoals verhuurders, reparatiebedrijven, onderhoudspartijen of installatiebedrijven. Collega’s kunnen bij jou terecht met vragen, meldingen of verzoeken rondom facilitaire zaken. Jij schakelt vervolgens met de juiste partij en zorgt dat het probleem snel en goed wordt opgepakt.

  • Je helpt collega’s bij ad-hoc verzoeken zoals het oplossen van storingen. Daarbij ben je altijd opzoek naar structurele verbeteringen voor problemen, zodat collega’s altijd hun werk kunnen blijven doen.

  • Je zorgt dat er altijd voldoende kantoor-supplies zijn; van printpapier en pennen tot de dozen die we gebruiken om de telefoons naar onze klanten te sturen.

  • De facetten die onder jouw verantwoordelijkheid zullen vallen zijn BHV, huisvesting, schoonmaak, food & beverages en bar. Voor deze zaken zorg jij er dagelijks voor dat alles goed is geregeld: van het inplannen van BHV cursussen tot het rondmaken van de planning van het barteam.

  • Daarnaast werk je, samen met een team of soms juist zelfstandig, aan uiteenlopende projecten. Denk bijvoorbeeld aan interne verhuizingen, het slimmer inrichten van processen of het ontwikkelen van een nieuwe werkstroom, zoals het verduurzamen van de verwerking van elektronisch afval of rondom informatiebeveiliging om te voldoen aan de ISO 27001.

In deze rol krijg je de kans je te ontwikkelen in coördinerende taken binnen het team. Je leert onder andere de weekplanning te maken, een dagstart te leiden en de voortgang van projecten en teamdoelen te bewaken. Zo groei je stap voor stap in een rol waarin jij bijdraagt aan het behalen van resultaten met het hele team, én zorg je er tegelijk voor dat mooie momenten van collega’s samen gevierd worden.

Wat kun je van ons verwachten?

Arbeidsvoorwaarden

 Een goed salaris dat met je mee groeit.

Een gunstige pensioenregeling.

Veel benefits, zoals kortingen en sportmomenten met collega's. 

Gezelligheid

750 collega's met dezelfde werkdrive.

Teamuitjes, bedrijfsfeesten en VrijMiBo's

Een sloep om te varen door de Groningse grachten.


Ontwikkelmogelijkheden

 Persoonlijke ontwikkeling staat voorop.

Trainingen, 1-op-1 begeleiding, intervisie. Zoveel uitdaging en verantwoordelijkheid als je aan kan.

Werk & privé

Werken in het centrum van Groningen.

Training voor een goede werk-privébalans.

Flexibele starttijden & af en toe thuiswerken.

 


Wie ben jij?

  • Je hebt een HBO-studie  afgerond, de richting Facility Management is een pre

  • Je bent oplossingsgericht, leergierig en werkt gestructureerd

  • Je begrijpt welke impact beslissingen hebben op andere delen van de organisatie en houdt daar in je werk rekening mee

  • Je hebt een pragmatische aanpak en je bent niet bang om het voortouw te nemen

  • Je wilt fulltime werken (32-40 uur per week)

Fluency in the Dutch language is required for this role; candidates will be assessed accordingly.

Heb je vragen over deze vacature, dan kun je altijd contact opnemen met onze Talent & Recruitment Specialisten. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het telefoonnummer 050-2113856. Je kunt ook een mail sturen naar werken@belsimpel.nl.

Wil je weten hoe het sollicitatieproces eruit ziet? Klik dan hier.

Gomibo Benefits

Ben jij er binnenkort ook bij? En alleen als je wil, want als je er niet van houdt is dat ook goed. Bij Belsimpel kan iedereen zichzelf zijn. 

Bij Belsimpel gaan we iedere dag tot het uiterste voor onze klanten. Dat is met miljoenen mogelijke combinaties best een uitdaging, maar wel een die we met beide handen aangrijpen. Word je hiervan net zo enthousiast als wij en ga jij ook voor de absolute tien? Dan zijn wij op zoek naar jou! 
Onze website