Facilitair Specialist

Solliciteer nu

Facilitair Specialist

Draag verantwoordelijkheid voor de facilitaire diensten binnen Belsimpel

Fulltime | 40 u/w | hbo/wo-niveau | Hoofdkantoor Groningen

Faciliteer een goede en veilige werkomgeving voor alle collega’s

Als Facilitair Specialist ben je onderdeel van het ondersteunende team Facilitaire Zaken. Je hebt een belangrijke rol voor alle collega’s van Belsimpel. Je zorgt er samen met je team voor dat de ondersteunende processen op rolletjes lopen, zodat alle collega’s op kantoor en in de winkels op een zo prettig mogelijke manier kunnen werken. Binnen het facilitaire veld zijn er bij Belsimpel nog veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. 


Wat doe je als Facilitair Specialist?

  • Je bent het aanspreekpunt voor collega’s, maar ook voor externe partijen als verhuurders, reparatiebedrijven, installatiebedrijven en dergelijke. Jouw rol is om beide partijen tot elkaar te brengen, zodat problemen opgelost worden.
  • Je zoekt constant naar structurele oplossingen voor problemen, zodat collega’s hun werk altijd goed kunnen blijven uitvoeren.
  • Je helpt collega’s bij ad-hoc verzoeken zoals het oplossen van storingen.
  • Je bent op projectmatige basis aan het werk en je zal zelfstandig of samen met een team aan je eigen projecten werken. Denk hierbij aan de organisatie van interne verhuizingen, verbouwingen, het regelen van nieuw meubilair, het verbeteren van onze processen of juist het opzetten van een nieuwe werkstroom. Nadat het project is uitgevoerd ben jij de expert van het project en krijg je daarin veel verantwoordelijkheid.
  • Je bent dagelijks in nauw contact met de teamleider en de andere teamleden van de afdeling. Met de teamleider bespreek je de voortgang van jouw projecten, jouw facilitaire facetten, persoonlijke ontwikkeling.
  • Je krijgt de verantwoordelijkheid over bepaalde facetten die te maken hebben met huisvesting en inventaris. In welke specialisaties jij je gaat verdiepen staat nog open. Dit zoeken we samen met jou uit, maar denk hierbij aan vastgoedmanagement, (brand)veiligheidsmanagement, installatiemanagement, inkoopmanagement of onderhoudsmanagement.

Zo kan je dag er uit zien

’s Ochtend start je de ochtend met een kop koffie en klets je even bij met Tjalling. Demi loopt vervolgens langs en is blij dat je er bent. De lift is kapot, dus zij vraagt of jij kan regelen dat het gerepareerd kan worden. Jij regelt snel een monteur en halverwege de ochtend doen beide liften het weer naar behoren. Sterk werk!

Hierna ga je de rest van de ochtend aan de slag met je eigen projecten. Door de groei van alle teams komen we opslagruimte tekort op kantoor. Aan jou is gevraagd om te berekenen hoeveel extra ruimte we nodig hebben en een voorstel te schrijven hoe je de extra opslagruimte wil creëren. Je vraagt bij alle teams uit wat zij nodig hebben zodat je straks verder kan met het uitschrijven van je voorstel. 

Nadat je hier klaar mee bent, ga je verder met het volgende project. Per 1 april 2023 kwam er statiegeld op blikjes, dus aan jou de taak om een nieuw proces op te zetten. Waar kunnen collega's straks hun lege blikjes laten en hoe zorgen we ervoor dat deze blikjes terechtkomen bij het innamepunt? Als je het voorstel op papier hebt staan, zet je dit op de agenda voor het weekoverleg en dan is het alweer tijd voor pauze. 

Na de pauze ga je weer vol goede moed aan de bak! Na de verbouwing van de klantenservice heb jij geconstateerd dat de ontruimingsplattegronden niet meer actueel zijn. Jij doet een ronde door beide kantoorpanden, maakt de plattegronden actueel, print ze uit en laat ze plastificeren. Nu is alles weer up-to-date!

Wat kun je van ons verwachten?

Arbeidsvoorwaarden

 Een goed salaris dat met je mee groeit.

Een gunstige pensioenregeling.

Veel benefits, zoals kortingen en sportmomenten met collega's. 

Gezelligheid

750 collega's met dezelfde werkdrive.

Teamuitjes, bedrijfsfeesten en VrijMiBo's

Een sloep om te varen door de Groningse grachten.


Ontwikkelmogelijkheden

 Persoonlijke ontwikkeling staat voorop.

Trainingen, 1-op-1 begeleiding, intervisie. Zoveel uitdaging en verantwoordelijkheid als je aan kan.

Werk & privé

Werken in het centrum van Groningen.

Training voor een goede werk-privébalans.

Flexibele starttijden & af en toe thuiswerken.

 


Wie ben jij?

  • Je hebt een hbo-studie in de richting van Facility Management of een vergelijkbare studie afgerond.

  • Je bent analytisch en vindt projectmanagement interessant.

  • Je signaleert problemen snel en weet hoe je die moet oplossen.

  • Je bent oplossingsgericht, leergierig en werkt gestructureerd.

  • Je hebt een pragmatische aanpak en je bent niet bang om het voortouw te nemen.

  • Je wilt fulltime werken (40 uur per week).

  • Eerdere werkervaring is niet vereist, maar wel een pre. 

Fluency in the Dutch language is required for this role; candidates will be assessed accordingly.

Heb je vragen over deze vacature, dan kun je altijd contact opnemen met onze Talent & Recruitment Specialisten. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het telefoonnummer 050-2113856. Je kunt ook een mail sturen naar werken@belsimpel.nl.

Wil je weten hoe het sollicitatieproces eruit ziet? Klik dan hier. 

Gomibo Woodstock

Ben jij er volgend jaar ook bij?