Financieel Administratief Medewerker

Solliciteer nu

Financieel Administratief Medewerker

Jij zorgt ervoor dat onze administratie altijd klopt

Fulltime-Parttime | 24-40 u/w | MBO-niveau | Hoofdkantoor Groningen

*Fluency in the Dutch language is required for this role; candidates will be assessed accordingly.

Als Financieel Administratief Medewerker ben jij onderdeel van het Finance team. Ben jij graag bezig met afwisselende administratieve taken en lijkt het je leuk om te werken in een dynamische omgeving? Binnen onze organisatie is geen dag hetzelfde! Wij zoeken een administratief medewerker die energie krijgt van structuur, overzicht en samenwerken.

Wat doe je als Financieel Administratief Medewerker?

In deze rol zorg jij ervoor dat onze financiële administratie altijd tot op de eurocent klopt. Je krijgt vanaf dag één eigen verantwoordelijkheden, zoals het verwerken van (inkoop)facturen, het controleren van boekingen en het afletteren van betalingen. Daarbij houd je het overzicht en zorg je dat alles correct wordt vastgelegd in onze boekhouding. Je werkt nauw samen met collega’s van Finance, inkoop en operationele teams en schakelt snel als er iets met spoed geregeld moet worden — bijvoorbeeld een factuur die vandaag nog betaald moet worden voor een klus van morgen.

Zodra je de basistaken onder de knie hebt, kun je je specialiseren. Denk aan de administratie van een van onze spin-off bedrijven Tulip Assist (telefoonverzekering) of Verifai (ID verificatie).

Bij Belsimpel sta jij aan het roer van je eigen ontwikkeling. Zie je kansen om processen te verbeteren? Dan moedigen we je aan om initiatief te nemen en met vernieuwende ideeën te komen. Met gezamenlijke trainingen en persoonlijke begeleiding werk je aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling.

In deze rol ben je onder andere verantwoordelijk voor:

  • Het verwerken van facturen, het controleren van betalingen en het afstemmen van tussenrekeningen;

  • Het restitueren van klantbetalingen;

  • Claimen en factureren van openstaande debiteurenposten;

  • Het signaleren van afwijkingen in de administratie en het zelfstandig uitzoeken en oplossen daarvan;

  • Het ondersteunen bij maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen door bijvoorbeeld het aanleveren en controleren van gegevens;

  • Het zorgvuldig vastleggen van financiële gegevens zodat we altijd kunnen vertrouwen op actuele en kloppende cijfers;

  • Het samenwerken met collega’s van andere teams zoals inkoop, klantenservice en logistiek om administratieve vragen snel en duidelijk op te lossen.

Manier van werken

Het team houdt zich primair bezig met het zorgdragen voor een juiste en volledige financiële grootboekadministratie in nauwe samenwerking met o.a. Financial Control en Business Control. Als Financieel Administratief Medewerker ben je samen met de rest van het team verantwoordelijk voor het borgen van een volledige administratie.

Wat bieden wij?

Naast een goed salaris, speciale Gomibo Benefits, een gunstige pensioenregeling en 25 vakantiedagen per jaar bieden we ook: 

Arbeidsvoorwaarden

 Een goed salaris dat met je mee groeit.

Een gunstige pensioenregeling.

Veel benefits, zoals kortingen en sportmomenten met collega's. 

Gezelligheid

750 collega's met dezelfde werkdrive.

Teamuitjes, bedrijfsfeesten en VrijMiBo's

Een sloep om te varen door de Groningse grachten.


Ontwikkelmogelijkheden

 Persoonlijke ontwikkeling staat voorop.

Trainingen, 1-op-1 begeleiding, intervisie. Zoveel uitdaging en verantwoordelijkheid als je aan kan.

Werk & privé

Werken in het centrum van Groningen.

Training voor een goede werk-privébalans.

Flexibele starttijden & af en toe thuiswerken.

 

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal een mbo-4 diploma of hbo werk-denkniveau, in een financiële en/of administratieve richting;

  • Je kunt goed met deadlines overweg, werkt secuur en bent kritisch;

  • Je bent nieuwsgierig van aard en wilt het liefst van alles tot in de puntjes uitzoeken;

  • Je bent 24 tot 40 uur beschikbaar op doordeweekse dagen.

Fluency in the Dutch language is required for this role; candidates will be assessed accordingly.

Heb je vragen over deze vacature, dan kun je altijd contact opnemen met onze Talent & Recruitment Specialisten. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het telefoonnummer 050-2113856. Je kunt ook een mail sturen naar werken@belsimpel.nl.

Wil je weten hoe het sollicitatieproces eruit ziet? Klik dan hier

Gomibo Benefits

Ben jij er binnenkort ook bij? En alleen als je wil, want als je er niet van houdt is dat ook goed. Bij Belsimpel kan iedereen zichzelf zijn. 

Bij Belsimpel gaan we iedere dag tot het uiterste voor onze klanten. Dat is met miljoenen mogelijke combinaties best een uitdaging, maar wel een die we met beide handen aangrijpen. Word je hiervan net zo enthousiast als wij en ga jij ook voor de absolute tien? Dan zijn wij op zoek naar jou! 
Onze website