Werkstudent - Customer Journey
Maak het verschil in de post-purchase fase van de klantreis
Wil je naast je studie relevante werkervaring opdoen én bijdragen aan klantcommunicatie die miljoenen mensen bereikt? Als Werkstudent Service Journey help je ons de perfecte boodschap op het juiste moment bij de klant te krijgen. Je sluit je aan bij ons Service Journey-team, waar je leert hoe je data, content en klantinzichten inzet om een soepele en betrokken post-purchase-ervaring te creëren.
Wat ga je doen als Werkstudent Customer Journey?
Als onderdeel van het Service Journey-team werk je samen met ervaren specialisten om slimmere en effectievere klantcommunicatie te creëren. Je doel is om ervoor te zorgen dat elke klant zich ondersteund en goed geïnformeerd voelt gedurende de hele klantreis.
Team Service Journey
In dit internationale team richt je je op het zo soepel mogelijk laten verlopen van de post-purchase-ervaring. Van orderbevestiging tot retouren: jij helpt ervoor te zorgen dat elke stap duidelijk, efficiënt en klantvriendelijk is. De nadruk ligt op klanttevredenheid en procesoptimalisatie, zodat je bijdraagt aan zowel tevreden klanten als betere interne processen.
Voorbeelden van jouw taken:
Het verbeteren van post-purchase e-mailcommunicatie
Het creëren van duidelijke en behulpzame servicecontent voor de website
Het gebruiken van data en klantfeedback om knelpunten te signaleren en verbeteringsvoorstellen te ontwikkelen
Werkstudent bij Gomibo Group
Als werkstudent doe je mee aan ons Future Talent Program, met trainingen zoals Slim Werken, maandelijkse lunchsessies met andere werkstudenten en begeleiding door een vaste teamleider. Je draait direct mee in het team, krijgt échte verantwoordelijkheden en ziet snel resultaat van je werk.
Voordelen van het werkstudentschap

Arbeidsvoorwaarden
Een bruto uurloon tussen €10,04 (18 jaar) en €15,76 (21+ jaar), inclusief vakantiegeld.
Veel benefits, bedrijfsfeesten en -festivals en elke vrijdag een borrel op het mooiste dakterras van Groningen!

Future Talent Program
Een trainingsprogramma voor algemene- en specifieke skills in jouw vakgebied.
Persoonlijke begeleiding en intervisie
Leuke en leerzame uitjes in de vorm van een bedrijfsbezoek, activiteit of borrel

Ontwikkelmogelijkheden
Relevante werkervaring opdoen in jouw vakgebied
Begeleiding van ervaren collega’s en de mogelijkheden om mee te lopen met verschillende afdelingen.

Combinatie met studie
Werken op het mooiste kantoor in hartje Groningen.
Shifts van 4 of 8 uur, zelf in te delen van maandag t/m vrijdag.
Een flexibele planning die past in je studierooster.
Wie ben jij?
Je volgt een HBO- of WO-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van Marketing, Communicatie of Bedrijfskunde.
Je hebt een sterke interesse in marketing en communicatie.
Je hebt een goed inlevingsvermogen en verplaatst jezelf makkelijk in de klant.
Je bent nauwkeurig, zelfstandig en proactief.
Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk.
Je bent leergierig en wilt jezelf ontwikkelen.
Je bent 16 uur per week beschikbaar.
Ben jij op zoek naar een bijbaan waar je écht iets kunt leren en impact kunt maken op klanttevredenheid? Solliciteer nu als Werkstudent Service Journey en help mee om de post-purchase-ervaring vorm te geven.
Heb je vragen over deze vacature, dan kun je altijd contact opnemen met onze Talent & Recruitment Specialisten. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het telefoonnummer 050-2113856. Je kunt ook een mail sturen naar werken@belsimpel.nl.
Wil je weten hoe het sollicitatieproces eruit ziet? Klik dan hier.
Gomibo Woodstock festival
Ben jij er volgend jaar ook bij?