Word jij enthousiast van het geven van advies en het oplossen van ingewikkelde cases? Bij Belsimpel kun je deze vaardigheden toepassen en verder ontwikkelen in een flexibele bijbaan. Er valt enorm veel te leren in ons snelgroeiende, internationale bedrijf. Ondanks deze groei zijn onze teams erg hecht en investeren we veel tijd in teambuilding activiteiten. Je kunt jouw uren flexibel in plannen van maandag t/m zondag van negen uur ’s ochtends tot ’s avonds twaalf uur!
Klantadviseur bij Belsimpel is niet een regulier bijbaantje naast je studie. Jouw ontwikkeling staat namelijk op de eerste plaats! Zo kan jij doorgroeien naar verschillende niveaus waarbij je meer verantwoordelijkheden krijgt. Hierbij kun je denken aan het oplossen van moeilijkere vraagstukken en het coachen van nieuwe collega’s. Wie weet sta jij op den duur zelf voor het team om de dagstart te geven. Op die manier leer je de praktische skills die je op je studie mist!
Als klantadviseur bij Belsimpel ben jij direct in contact met onze klanten. Je adviseert de klant, helpt de klant, en zorgt ervoor dat de klant een goed gevoel overhoudt aan de service van Belsimpel. Dit doe je via verschillende kanalen. Zo kunnen klanten ons bellen, mailen, maar ook nemen klanten contact op via social media. Als klantadviseur ga je met al deze communicatiekanalen aan de slag, wat je baan erg veelzijdig maakt. Daarnaast is geen dag hetzelfde als klantadviseur! De service van Belsimpel is erg oplossingsgericht. Je doet dus niet aan harde sales, maar wil de klant écht helpen. Tijdens je werk leer je te denken in oplossingen: samen met je collega’s ga jij tot het uiterste voor de klant!
Na college fiets je naar ons kantoor op de Grote Markt. Je zoekt een plekje uit naast die ene gezellige collega, en start je computer op. Vervolgens sluit je je aan bij de dagstart, waarin wordt gesproken over een gave update op onze site, waardoor het werk nog makkelijker wordt! Vervolgens begin jij aan je e-mailshift, een leuke afwisseling op de inkomende lijn die je gisterochtend hebt beantwoord. Je beantwoordt de vraag van elke klant en denkt constant na hoe je een stapje extra kunt zetten voor de klant. Om 15:00 vraagt je teamleider je om even samen te zitten om je ontwikkeling te bespreken. De afgelopen tijd heb je hard gewerkt om de klant optimaal te helpen, door te werken aan je gespreksvaardigheden. En dat heeft zijn vruchten afgeworpen, het is namelijk goed terug te zien in je resultaten! Met een voldaan gevoel ga je weer terug aan het werk, tot je om 17:00 wordt aangestoot door je collega. Het is namelijk vrijdag, dus tijd voor een VrijMiBo! Met een biertje in je hand sluit je de dag gezellig af met je collega’s op het dakterras van Belsimpel!
Een baan als klantadviseur is niet zomaar een bijbaantje. Binnen Belsimpel vinden we persoonlijke en professionele ontwikkeling erg belangrijk. Wij helpen jou op verschillende manieren te werken aan jezelf. Je doet relevante praktijkervaring op, wat een goede aanvulling is op jouw theoretische studie. Zo werk je bijvoorbeeld aan je gespreksvaardigheden. Je gaat namelijk om met veel verschillende mensen, die allemaal vragen om een andere benadering! Ook ga je heel oplossingsgericht te werk, want elke klant verdient de beste oplossing. Dit zijn slechts twee skills die later in het werkveld goed van pas kunnen komen, er zijn nog veel meer!
Om je ontwikkeling op peil te houden, heb je elke vijf weken een gesprek met je teamleider waarin je je groei bespreekt, én kun je aangeven waar jij je nog in wilt ontwikkelen. Zo zorgen we ervoor dat jij werkt aan de vaardigheden waar je écht wat aan hebt. Wil je bijvoorbeeld later een baan waar je omgaat met veel mensen, en gespreksvaardigheden dus belangrijk zijn: dan helpen wij je graag met deze ontwikkeling!
Daarnaast vinden wij het belangrijk dat jij op je plek zit, en genoeg uitdaging hebt! Mocht je verdere ambities hebben (binnen Belsimpel of daarbuiten), dan gaan wij hierover graag met je in gesprek. Binnen Belsimpel hebben wij voldoende doorgroeimogelijkheden, voor tijdens én na je studie! Team Werving&Selectie staat altijd klaar om de mogelijkheden te bespreken, of om gewoon eens te kletsen over jouw toekomstplannen.
Naast bovenstaande punten, vinden wij werkplezier erg belangrijk. En waar haal je nu meer plezier uit, dan een gezellige borrel met je collega’s, of een leuk sportevenement waar je samen met je collega’s aan meedoet? Binnen Belsimpel nemen wij werkplezier heel serieus. Zo hebben wij een activiteitenteam die borrels en evenementen organiseert voor het hele bedrijf. Maar we hebben ook onze “benefits” waar iedere werknemer van Belsimpel gebruik kan maken.
Naast een goed salaris (Op je 21ste krijg je bijvoorbeeld al €12,61 bruto per uur wanneer je start, en dankzij onze doorgroeimogelijkheden kun je binnen 1,5 jaar €1,50 extra verdienen!) en speciale Belsimpel Benefits bieden we ook:
Flexibel werken naast je studie
Plan je werk 7 dagen in de week in tussen 08:30 en 00:00 uur in hartje Groningen!
Sociale binding en activiteiten
Werk met medestudenten en verrijk je vriendenkring!
Een goed salaris en leuke benefits
Ga met je team naar de gratis bootcamp, ontvang korting op je sportschool abonnement of ga varen met onze eigen sloep!
Intensieve begeleiding in je ontwikkeling
Vergroot je professionele vaardigheden en profiteer hiervan gedurende je hele carrière!
Als je bij ons start als Klantadviseur, word je tijdens een inwerkperiode opgeleid tot specialist! Onze trainingen zijn voornamelijk in de avond en het schema is perfect afgestemd op je studentenleven. Regelmatig starten we met een nieuwe groep, omdat we keihard groeien! De eerstvolgende startdata zijn al vastgesteld:
Maandag 26 juni
Je start met de basistaken binnen één van drie specialisaties op onze klantenservice. Wanneer je wat langer in dienst bent, is er de mogelijkheid om door te groeien in jouw specialisatie naar een hoger niveau, waarin je meer taken en meer verantwoordelijkheden krijgt. Uiteindelijk is het mogelijk om door te groeien naar de rol van coördinator, waarbij je onder andere collega's helpt met moeilijke vraagstukken en tijdens de shifts aan het coördineren bent.
Werken op de klantenservice biedt overigens niet alleen doorgroeimogelijkheden binnen het team zelf, ook is het een solide basis om tijdens of na je studie door te groeien naar een andere (studiegerelateerde) functie.
Je bent communicatief vaardig en kunt goed luisteren.
Je gaat altijd tot het uiterste, vooral als je een ander kan helpen;
Je studeert minimaal op HBO/WO-niveau, of hebt net je HAVO/VWO afgerond;
Je bent nog lange tijd beschikbaar in Groningen om ons team te versterken!
Je vindt het niet erg om af en toe een shift in de avond of in het weekend te werken.
Je kunt 16 uur per week werken.
Heb je vragen over deze vacature, dan kun je altijd contact opnemen met onze Talent & Recruitment Specialisten. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het telefoonnummer 050-2113856. Je kunt ook een mail sturen naar werken@belsimpel.nl.
Wil je weten hoe het sollicitatieproces eruit ziet? Klik dan hier.
Ben jij er volgend jaar ook bij?