Payroll & HR Administrator (24 uur)

Solliciteer nu

Payroll & HR Administrator (24 uur)

Jouw werk maakt het verschil voor meer dan 600 collega’s – elke dag opnieuw!

24u/w | Hoofdkantoor Groningen | Fluency in the Dutch language is required for this role.

Zorg voor optimale HRM- en salarisadministratie van al onze collega’s.

Als Payroll & HR Administrator zorg jij ervoor dat alle personeelsadministratie strak geregeld is. Jij bent degene die contracten correct opstelt, verlof en verzuim netjes bijhoudt en salarissen op tijd en foutloos verwerkt. Daarnaast ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s met HR-gerelateerde vragen en stel je rapportages op die inzicht geven in personeelsontwikkelingen in de organisatie. Met dit diverse takenpakket is jouw bijdrage onmisbaar voor een soepel draaiende People & Culture afdeling!


Wat doe je als Payroll & HR Administrator?

Collega’s zijn de drijvende kracht van onze organisatie. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen goed geregeld is, zodat zij zich volledig kunnen focussen op hun werk.

Dit betekent dat:

  • Je de personeelsadministratie van A tot Z verzorgt – van contracten en mutaties tot verlof- en verzuimregistratie.

  • Je samen met je collega’s zorgt voor een foutloze salarisverwerking, twee keer per maand.

  • Collega’s jou weten te vinden als eerste aanspreekpunt voor al hun HR-vragen.

  • Je rapportages maakt in Excel, bijvoorbeeld over verzuim of FTE’s.

  • Je zorgt dat alles netjes volgens de wet- en regelgeving verloopt.

Wat bieden wij?

Naast een goed salaris, speciale Belsimpel Benefits, een gunstige pensioenregeling en 25 vakantiedagen per jaar bieden we ook:

Werken in hartje Groningen

 Op je fiets naar kantoor

Volop doorgroeimogelijkheden

Vanaf dag 1 maak jij het verschil

Vergroot je (super)krachten 

Werk met > 650 fanatieke collega's

Unieke werksfeer

Elke week borrels en activiteiten

Wie ben jij?

  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pré.

  • Je hebt plezier in administratief werk en haalt er voldoening uit om processen netjes en kloppend af te handelen – ook voor langere tijd.

  • Je houdt van structuur en overzicht. Je werkt secuur en zorgvuldig, en laat je niet gek maken in een dynamische omgeving.

  • Je bent integer en gaat zorgvuldig om met vertrouwelijke gegevens.

  • Je hebt een servicegerichte instelling: jij voelt goed aan hoe je collega’s het beste kunt ondersteunen en collega’s vinden het daarom prettig om met jou te overleggen.

  • Je vindt het leuk om met Excel te werken en je hier verder in te ontwikkelen.

  • Je bent 24 uur per week beschikbaar op dinsdag, donderdag en een 3e dag naar keuze. Daarbij ben je flexibel beschikbaar tijdens de salarisverwerking of vakantieperiodes.

Heb je vragen over deze vacature, dan kun je altijd contact opnemen met onze Talent & Recruitment Specialisten. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het telefoonnummer 050-2113856. Je kunt ook een mail sturen naar werken@belsimpel.nl.

Wil je weten hoe het sollicitatieproces eruit ziet? Klik dan hier.

Gomibo Benefits

Ben jij er binnenkort ook bij? En alleen als je wil, want als je er niet van houdt is dat ook goed. Bij Belsimpel kan iedereen zichzelf zijn. 

Bij Belsimpel gaan we iedere dag tot het uiterste voor onze klanten. Dat is met miljoenen mogelijke combinaties best een uitdaging, maar wel een die we met beide handen aangrijpen. Word je hiervan net zo enthousiast als wij en ga jij ook voor de absolute tien? Dan zijn wij op zoek naar jou! 
Onze website