Senior Customer Journey Manager (Commercial Journey)

Solliciteer nu

Senior Customer Journey Manager (Commercial Journey)

Word onze Senior Customer Journey Manager en zet commerciële klantreizen om in concrete resultaten!

Fulltime | 36-40 u/w | wo-niveau | Hoofdkantoor Groningen

*Fluency in the Dutch language is required for this role; candidates will be assessed accordingly.

Slimme commerciële journeys, met de klant voorop

Bij Belsimpel en Gomibo staat de klant altijd centraal – ook in onze commerciële communicatie. We zorgen dat klanten precies op het juiste moment de juiste informatie en aanbiedingen ontvangen. Van gepersonaliseerde e-mails tot slimme flows op onze websites: jij zorgt ervoor dat elk commercieel contactmoment bijdraagt aan een hogere conversie, retentie én klanttevredenheid.

Wat ga jij doen?

Als Senior Customer Journey Manager (Commercial Journey) ben jij verantwoordelijk voor het opzetten, beheren en verbeteren van commerciële klantreizen via onze CRM-kanalen. Met jouw analytisch vermogen, gevoel voor content en ervaring met marketing automation zorg je voor schaalbare én persoonlijke communicatie.

Je neemt het voortouw in commerciële optimalisatieprojecten, werkt nauw samen met data-analisten, contentspecialisten en developers en bent continu bezig met het aanscherpen van campagnes op basis van klantdata en resultaten.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je ontwikkelt en beheert commerciële CRM-campagnes via e-mail, sms, push en on-site flows, met een consistente en klantgerichte inzet van alle kanalen.

  • Je creëert en optimaliseert commerciële content die gericht is op traffic, conversie en herhaalaankopen.

  • Je analyseert klantgedrag en optimaliseert retentiefunnels en lifecycle journeys om klantwaarde te verhogen.

  • Je vertaalt de commerciële strategie naar CRM-acties met slimme triggers, promotionele communicatie en personalisatie op basis van gedrag en markttrends.

  • Je ontwikkelt segmentaties en bouwt aan een omnichannel personalisatiestrategie.

  • Je voert A/B-tests uit, monitort KPI’s en optimaliseert campagnes op basis van data en rapportages.

  • Je leidt multidisciplinaire projecten binnen CRM en werkt nauw samen met teams als Tech, Data, Design en Content.

Wat maakt deze rol uniek?

  • Je werkt in een klein team met veel vrijheid en directe impact.

  • Je combineert strategie, creativiteit en techniek – en schakelt snel van idee naar livegang.

  • Je krijgt ownership over een belangrijk CRM-domein, met ruimte om écht verschil te maken.

Wat kun je van ons verwachten?

Arbeidsvoorwaarden

 Marktconform salaris dat met je mee groeit.

25 vakantiedagen en een gunstige pensioenregeling.

Veel benefits, zoals kortingen en sportmomenten met collega's en een laptop om je werk goed te kunnen doen. 

Cultuur

Een jong en ambitieus team van 650 collega's met dezelfde werkdrive.

Een dynamische en internationale werkomgeving waar samenwerken en leren centraal staan

Een informele en ambitieuze sfeer waarin data, resultaat en klantbeleving altijd samenkomen.

Eigenaarschap

 Veel vrijheid en eigenaarschap om jouw visie op CRM en commerciële klantreizen te realiseren.

Ruimte voor groei en specialisatie, zowel vakinhoudelijk als in leiderschap en projectmanagement.

Werk & privé

Werken in het centrum van Groningen.

Training voor een goede werk-privébalans.

Flexibele starttijden & af en toe thuiswerken.

 

Wie ben jij?

Ervaring & Opleiding

  • WO-denkniveau

  • Minimaal 4 jaar ervaring in CRM-marketing of customer journey management met commerciële focus.

  • Ervaring met het opzetten van klantsegmentaties, personalisatie en marketing automation.

Je hebt ervaring in

  • CRM Marketing

  • HTML/CSS (pré)

  • Marketing automation

  • Klantsegmentatie & personalisatie

  • A/B testing & conversieanalyse

Je omschrijft jezelf als

  • Creatief én analytisch, met een sterke commerciële mindset.

  • Proactief, kwaliteitsgericht en scherp op details.

  • Klantgericht, data-driven en een echte teamspeler.

  • Sterk in schriftelijke communicatie en projectmatig werken.

Fluency in the Dutch language is required for this role; candidates will be assessed accordingly.

Heb je vragen over deze vacature, dan kun je altijd contact opnemen met onze Talent & Recruitment Specialisten. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het telefoonnummer 050-2113856. Je kunt ook een mail sturen naar werken@belsimpel.nl.

Wil je weten hoe het sollicitatieproces eruit ziet? Klik dan hier. 

Gomibo Benefits

Ben jij er binnenkort ook bij? En alleen als je wil, want als je er niet van houdt is dat ook goed. Bij Belsimpel kan iedereen zichzelf zijn. 

Bij Belsimpel gaan we iedere dag tot het uiterste voor onze klanten. Dat is met miljoenen mogelijke combinaties best een uitdaging, maar wel een die we met beide handen aangrijpen. Word je hiervan net zo enthousiast als wij en ga jij ook voor de absolute tien? Dan zijn wij op zoek naar jou! 
Onze website